måndag 20 augusti 2012

Nöjesguiden, GP och releasefest

Med gula faran på Bangatan.


I fredags var jag med och nöjesguidade genom att dela ut Döskalle och Mästerligt i Nöjesguiden. Där kunde man bland annat se bilder på mig tagna av Jöran Fagerlund . Han har tagit en massa fler bilder på mig som jag säkert bjuder på vid senare tillfälle. Håll till godo tillsvidare! ;) 

Vinylkollen.
Annars är det mycket som snurrar i mitt huvud nu. Den här veckan är det mycket förberedelser inför min releasefest på Jazzhuset för Kurt Cobain finns inte mer som jag har på Klubb Text på fredag. Främst är det klubbarrangörerna Elin Grelsson Almestad och Stina från Textival som står för allt det praktiska, men det är ändå en del för, pyssla med och styra upp. Inte minst vad det gäller att köpa klänning och färga håret och sånt...  Fast jag ska även förbereda mig inför författarsamtal och uppläsning.
Det kommer bli en kalaskul kväll! Kom! Så här skriver Klubb Text själva:

"På höstens första litterära after work firar vi releasen av Hanna Jedviks alldeles färska roman Kurt Cobain finns inte mer, en bok späckad av 90-talsmusiken som vi aldrig slutat älska.

Förutom samtal mellan Hanna Jedvik och Elin Grelsson Almestad, boksignering och releasefirande står nätets bästa tidskrift Mint för både musik och quiz med 90-talstouch."

I lördags kunde man läsa en intervju med mig i Göteborgsposten.
GP i söndags.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar