onsdag 29 augusti 2012

Veckan därpå

Har ägnat helgen och den här veckan åt att jobba, koppla av och till viss del även kopplat ner. Det var välbehövligt efter en extremt intensiv vecka förra veckan. Ett STORT tack till alla fantastiska människor som kom och firade mig och släppet av Kurt Cobain finns inte mer på Klubb Text på Jazzhuset. Tack också till Elin Almestad för fint författarsamtal. Det blev en helt magisk kväll. Det blev inte många bilder tagna tyvärr. Håll till godo.

Här är dessutom  några fina bloggrecensioner:
Unga Böcker "I Kurt Cobain finns inte mer vill jag markera var och varannan rad, jag vill citera hela boken här och nu i detta inlägg och jag är glad att Hanna Jedvik har skrivit ytterligare en roman som jag inte läst, debuten Snart är jag borta (2010)."

Bokomaten  "Jag gillar det här och jag tror absolut att det är en ungdomsbok som många äldre kan läsa med behållning. Typisk crossover."

Böcker och sån skit. Gustav Almestad "...vad har de gemensamt mer än musik och upplevt utanförskap? Jo, har man inte varit tonåring på ett tag kan det vara lätt att glömma hur dessa band knyts. Varsågod att påminnas."

Sofies Bokblogg "Den är boken är så fin! Alex och Lovis relation är ganska komplicerad för människor i deras närhet, men för dem är den så enkel."

Boknea "Jag gillar Kurt Cobain finns inte mer, och då särskilt språket och berättartekniken."











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar