måndag 18 november 2013

Måndag!

Mångag igen.
 
Hur känns det då? Helt okej faktiskt.
Helgens bästa: Att jag gick ner i spagat i köket på festen i lördags kanske?
Helgens sämsta: Att jag missade stödgalan för Sir Kevin på Jazzhuset.
Bäst just nu: Vissa saker går bra.
Sämst just nu: Saknad.
Tråkigast just nu: Att det är långt kvar till sommaren.
Dagens pirr: Ska leda den här debatten på Publicistklubben i kväll.
Dagens irr: Att jag måste betala för en ny framruta på bilen.
Vill helst av allt: Ha mer tid att skriva. Bland annat.
Ser fram emot: Både besök och Stockholmsresa nästa vecka.
 
 
 
                          
Tog en promenad i det fina vädret i söndags. Kändes mer som september än november. Går ju inte att gå i slottskogen utan att träffa någon man känner. Ledde till minst ett informellt journalistmöte mellan lövhögarna.


                          
I fredags såg jag Vi är bäst och kände mig lite mer så här (jag femton år) efteråt. Längtade tillbaka till spretigt hår och in i pappas stora svarta kavaj. Jag blev även påmind om att man aldrig kan få för mycket Ebba Grön i sitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar